ZENIT DIESEL

Mając na uwadze zużywaną przez ciągniki siodłowe ilość ON oraz pokonywane przez nie trasy, stworzyliśmy centralę do dwupaliwowych silników ZS - ZENIT DIESEL. Gaz w silnikach wysokoprężnych to jak najbardziej realne rozwiązanie.

Zastosowanie domieszki gazu pozwoli uzyskać oszczędności równe zakupowi nowego pojazdu.

Działanie centrali polega na równoczesnym podawaniu – średnio, 80% ON i 20% LPG. Tego typu mieszanka, zawierająca auto-gaz, zapewni wydajniejsze spalanie ON. Dzięki dodaniu gazu możliwe jest niemal całkowite spalanie oleju napędowego (praktycznie nie do osiągnięcia dla zwykłego diesla).

 

Do jakich pojazdów przeznaczona jest centrala ZENIT DIESEL?
ZENIT DIESEL, podający gaz do silnika, przeznaczony jest dla samochodów ciężarowych i dostawczych, autobusów, ciągników i maszyn rolniczych oraz pojazdów specjalistycznych.

Jak szybko zwraca się koszt montażu centrali ZENIT DIESEL?
Koszt zamontowania centrali – dla pojazdów pokonujących ok. 100 tys. km rocznie, zwróci się już po okresie 3-4 miesięcy. Gwarantuje ona też istotne oszczędności na paliwie, jak i pozwoli zwiększyć momenty obrotowe oraz moc silnika.

ZENIT DIESEL poza tym zapewnia:

  • zabezpieczenie silnika przed przekroczeniem bezpiecznych parametrów pracy,
  • emulatory, elastycznie ograniczające rozmiar podawanego do silnika ON,
  • określanie odpowiedniej dawki gazu (różne sygnały pracy silnika),
  • pracę z napięciem zasilania 12V - MK-2012/12/2 – BUS oraz 24V - MK-2012/24/2 - TIR.