Pamiętaj, że decydując się kreować wizerunek ‘gazownika-specjalisty’, możesz te same treści i zdjęcia publikować w wizytówce warsztatu Google oraz na FB. Materiał (w marketingowym słowniczku zwany ‘contentem’) tworzysz raz, a korzystasz do woli, niekiedy nieco go modyfikując (strona www, wizytówka Google, Facebook, Instagram etc.). Możesz także udostępniać wartościowe treści z naszych serwisów ZENIT Autogas dodając komentarz od siebie – podkreślisz w ten sposób, że współpracujesz z dużym graczem o zasięgu nie tylko polskim, ale także światowym.
Strategię obecności w kanale Facebook możesz przeprowadzić na kilka sposobów.
Po pierwsze - możesz prowadzić własny fanpage warsztatu.
Po drugie - możesz udzielać się w grupach branżowych jako strona lub jako użytkownik prywatny.
Po trzecie - możesz śledzić strony typu SPOTTED lub inne grupy z ogłoszeniami z Twojego regionu i odpowiadać na pytania dot. montażu instalacji autogaz i polecenia gazownika.
Jeśli będziesz mieć na FB grono polecających Cię klientów, zwiększysz swoją wiarygodność.