Przełączniki Zenit

Do instalacji Zenit dedykowane są 3 rodzaje przełączników - każdy kompatybilny z wybranymi modelami instalacji Zenit

Jedynym elementem instalacji gazowej, jaki widoczny jest przez kierowcę każdego dnia, jest przełącznik. Warto więc wybrać ten, który ma nowoczesny design i estetycznie prezentuje się w aucie. Przełącznik montowany jest w widocznym miejscu, które w wygodny sposób pozwala na jego przełączenie oraz na sprawdzenie, na jakim zasilaniu pracuje samochód.

Zdjęcie

Przełącznik RGB - Wrażenia warte wyboru!

Nowy przełącznik RGB jest kompatybilny ze sterownikami linii BOX!

Dostępny jest w zestawach elektroniki Zenit oraz jako oddzielna pozycja sprzedażowa

Przełącznik RGB to połączenie europejskiego designu i wysokiej jakości wykonania

Posiada funkcję automatycznej zmiany jasności diod w zależności od natężenia oświetlenia wewnątrz pojazdu (tryb dzień/noc). Gwarantuje również możliwość regulacji jasności przez montażystę w oprogramowaniu oraz samodzielnie przez kierowcę. Ponadto diody RGB umożliwiają ustawienie dowolnego koloru świecenia, jaki preferuje kierowca!

Cechy charakterystyczne przełącznika RGB

- wbudowany czujnik natężenia oświetlenia
- funkcjonalny okrągły kształt z centralnie umieszczonym, klikalnym microswitchem!
- diody RGB, dzięki którym można uzyskać dowolną kolorystykę świecenia!
- wbudowany buzzer z opcją regulacji głośności i zmiany tonu!
- dodatkowe pierścienie ozdobne

Elementy zestawu:
- front (panel przedni przełącznika)
- pierścień aluminiowy
- pierścień gumowy

AG Centrum

W zależności od możliwości i potrzeb, przełącznik może być zamontowany w 4 wariantach:
- wyłącznie panel przedni
- panel przedni + pierścień aluminiowy
- panel przedni + pierścień gumowy
- panel przedni + pierścień aluminiowy + pierścień gumowy.

zasada działania
i budowa przełączników
Zenit

- oparte na mikrokontrolerze
- podłączenie: wtyczka – gniazdko
- dodatkowa kontrolka CHECK
- wbudowany „buzzer”

Sygnalizacja stanu pracy wszystkich przełączników Zenit:

  • „Wężyk” z diod (diody poziomu gazu świecą się i gasną jedna po drugiej) – brak komunikacji z ECU
  • Diody poziomu gazu pulsują – oczekiwanie na warunki do przełączenia
  • „Check” pulsuje + 3 x buzzer – błąd w diagnostyce, można jechać na gazie
  • „Check” zapalony na stałe + 2 x buzzer – przypomnienie o serwisie, można jechać na gazie
  • 1 x długi buzzer + „Linijka malejąca” (diody poziomu gazu świecą się jedna po drugiej od góry do dołu) – za niskie ciśnienie gazu – przełączenie na benzynę
  • 1 x długi buzzer + „Linijka rosnąca” (diody poziomu gazu świecą się jedna po drugiej od dołu do góry) – błąd w diagnostyce powodujący przejście na benzynę
Zdjęcie