Wsparcie techniczne

Każdy montażysta naszych systemów otrzymuje wsparcie techniczne!

Oferujemy 5 podstawowych form wsparcia technicznego. Sam wybierasz, która z nich najbardziej odpowiada Twoim preferencjom: infolinia techniczna, korespondencja mailowa, kontakt na forum autogazu, pomoc zdalna przez team viewer lub wizyta mobilnego technika.

Infolinia techniczna

Infolinia techniczna to narzędzie, z którego od lat korzystają montażyści z całego świata. Mamy świadomość, że warsztaty pracują również w soboty. Oznacza to, że możesz potrzebować wsparcia nie tylko w dni powszednie. Dlatego też nasza infolinia działa również w soboty!

Nasi doświadczeni specjaliści z działu technicznego świadczą pomoc od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-14:00.

ZADZWOŃ!

800 703 039 
606 145 996

KONTAKT ONLINE

Korespondencja mailowa czy wizyta na forum?

Jeżeli wolisz kontakt pisemny - na konsultację lub sprawdzenie możliwości wsparcia przez TeamViewer - napisz na techniczny@agcentrum.pl a nasz specjalista zapozna się z wiadomością i udzieli odpowiedzi zwrotnej w najkrótszym możliwym czasie. 

Chcesz skonsultować się z szerszym gronem montażystów lub zasięgnąć opinii naszego technika na forum? Zapraszamy na forum autogazu dedykowane marce Zenit, które mamy przyjemność prowadzić od kilkunastu lat. 

ZENIT FORUM

Mobilny Technik
Zenit Autogas Systems

Chcesz skorzystać z pomocy Mobilnego Technika? Skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym, który umówi wizytę w Twoim warsztacie

Wizyta Mobilnego Technika to kolejna możliwość uzyskania wsparcia technicznego na terenie Polski.

Nie każdą sytuację da się omówić telefonicznie. W bardziej skomplikowanych przypadkach, które wymagają oceny pracy instalacji i diagnozy „spod maski”, zachęcamy do korzystania z pomocy Mobilnego Technika.

Mobilny Technik instalacji Zenit wspiera Cię dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu podczas współpracy z warsztatami.

Mobilny Technik przekaże Ci zawsze najbardziej aktualne informacje dot. instalacji Zenit – aktualności w programie, planowane modyfikacje, przydatne funkcje.

Mobilny Technik jest również wsparciem dla warsztatów, które rozpoczynają montaż instalacji Zenit.