Mój warsztat

Cykl "Gdzie jest klient?"

w nowej zakładce "Mój warsztat"

Aby prowadzić firmę i zarabiać, potrzebujesz klientów. Specjalnie dla warsztatów ZENIT Autogas Systems stworzyliśmy 3 częściowy cykl „GDZIE JEST KLIENT?”. Dowiesz się z niego:

  • Gdzie dziś jest Twój klient?
  • Jak skutecznie możesz promować swój warsztat w Internecie?
  • Gdzie i w jaki sposób klienci szukają usług montażu instalacji autogaz? 

To cykl dedykowany warsztatowi

Twoją mocną stroną jest montaż instalacji, a niekoniecznie promocja swojego wizerunku w Internecie? Tu podpowiadamy, jak pokażesz i wypromujesz to, w czym jesteś dobry.

Cykl "GDZIE JEST KLIENT" daje możliwość zdobycia oraz odświeżenia wiedzy. Znajdziesz tu informacje, które pomogą Ci dotrzeć do swojego potencjalnego klienta z wykorzystaniem podstawowych i jednocześnie bezpłatnych narzędzi.

Obserwujemy warsztaty, które w Internecie są aktywne od dawna i komunikują się ze swoimi potencjalnymi klientami. Jeśli jesteś jednym z nich, dobrze dla Ciebie! Zachęcamy do dzielenia się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami z zakresu budowania marki warsztatu online.

Cykl dostępny poniżej!

3 treściwe materiały przygotowane z myślą o Tobie

Jeżeli masz pytania dot. tego cyklu lub chcesz poruszyć inne ważne kwestie takie jak np.:

  • obsługa klienta
  • sposób przedstawienia oferty
  • techniki przedstawienia ceny, a właściwie WARTOŚCI Twojej oferty klientowi
  • zbijanie obiekcji klienta itp.

- napisz na anna.osowska@agcentrum.pl i zgłoś swoją propozycję tematu do omówienia!

Gdzie jest klient? #1

Gdzie jest klient? #1

Jak koronawirus zmienił sposób szukania produktów i usług przez kierowców?
GDZIE JEST KLIENT? #2

GDZIE JEST KLIENT? #2

Wujek Google prawdę Ci powie, czyli Twój warsztat w bezpłatnej wizytówce Google
Gdzie jest klient? #3

Gdzie jest klient? #3

Facebook nie tylko dla młodzieży, czyli co powinieneś wiedzieć o budowaniu wizerunku warsztatu na facebooku
Wyniki ankiety

Wyniki ankiety

"dzielimy się doświadczeniem"

Dziękujemy za wypełnienie ankiety „Dzielimy się doświadczeniem”. Wiele warsztatów przyznało, że czas pandemii to był trudny czas, a telefon dzwonił znacznie rzadziej niż dotychczas. Jeśli w ogóle dzwonił…
Krótkie podsumowanie ankiety o kondycji warsztatów LPG w dobie koronawirusa znajdziesz TUTAJ.